portratt
Fotosession i Kristianstad
27 juli 2025
Sen många år tillbaka känner jag ett par som bor en bit utanför Umeå. Fick av en slump höra att Sture hade tänkt gå till en fotograf då han behövde ett porträtt till en biografi han håller på att skriva. Självklart erbjöd jag mig att fota dem. När det så blev det dags så jag åkte iväg hem till dem i det fina vädret. De började med att bjuda på fika och sen var det dags för fotografering i deras trädgård. Det blev flera fina foton och här har jag valt ut två av dem.

