För snart tre år sedan träffades jag och Juan då han ville att jag skulle fotografera honom. Det har blivit några tillfällen sedan dess. Men först nu blev det tillfälle för honom att besöka mig i Vittsjö. Vi tog en vända till Ubbalts naturreservat för fotografering. Det var dock en väldigt blåsig dag men vi gjorde ett tappert försök och letade upp ett ställe där det blåste mindre i alla fall. Men promenaden dit och hem var desto blåsigare. När jag sen framkallade fotona så valde jag att göra en uppsättning med svartvita foton också. Scrolla ner här så kan du se ett av fotona i både färg och svartvitt. Svartvitt kan bli fantastiskt fint också. Förutom fotografering så blev det en trevlig middag innan han återvände hemåt efter ett par timmar i Vittsjö.



