portratt
Fotosession i Kristianstad
27 juli 2025
I slutet av september kom en vän från Skellefteå på besök. Fantastiskt roligt då vi inte setts på många år. En gång i tiden jobbade vi tillsammans men sedan dess har mycket hänt i båda våra liv. Monica kom till Kalmar för att hon skulle gå en vidareutbildning här inom massage. Hade vi bott närmare varandra skulle jag vara en stamkund hos Monica som massör! Förutom att uppdatera oss om vad som hänt i våra respektive liv sedan vi senast träffades så blev det självklart en del fotande dels här i Vita Sand men också inne i stan på Kvarnholmen.




